wtorek, 18 lutego 2014

Jeans shirt& Skater skirt

Jestem miłośniczką wszelkiego typu koszul, więc nie mogło w mojej szafie zabraknąć również jeansowej. Jest to już klasyka jak czarne rurki czy beżowy trencz. Jeans niezmiennie znajduję się na topie od wielu lat, to swoisty mundur wszech czasów. Równie gorącym trendem jest jeansowy total look. Muszę przyznać, że również jestem jego zagorzałą zwolenniczką! Dziś jednak połączyłam jeansową koszulę z  rozkloszowaną spódnicą w ciekawy deseń. Jest dziewczęco i stylowo, czyli tak jak lubię :)





 Koszula  - Pull&Bear
Spódnica - H&M
Torebka  - Sinsay
Buty - noname
Zegarek  - sammydress.com




17 komentarzy:

  1. dobry look i świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również, uwielbiam koszule w każdym wydaniu kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz :) Buty dodają pazura :D A co do koszuli, to całkowicie sie zgadzam - uniwersalny klasyk. Mi udało sie znaleźć idealną w poprzednie wakacje :D
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała ta spódnica! Idealna
    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna koszula, rewelacyjnie wygląda w połączeniu z tą spódniczką :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne buty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za oryginalna spódniczka. Bardzo ładny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie bomba! Jeansowa kozula jets świetna, idealnie wygląda z tą rozkloszowaną spódniczkę! :) Wyglądasz rewelacyjnie :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń